Min ytterst stilige eskort till Pokerakademin igår var naturligtvis den som vann omröstningen "Årets Pokerpersonlighet". Rättvist så det förslår! Jag sa ju att det skulle bli jordskredsseger Dan!
Här är resultatet:
1. Dan Glimne 32%
2. Ola Brandborn 15%
3. Erik Friberg 10%
4. Ghena Dawoud 9%
5. Bo Sehlstedt 8%
6. Dilba Demirbag 7%
7. William Thorson 7%
8. Johan Storåkers 5%
9. Mats Iremark 5%
10. Lars Kjestrup 3%
...dessvärre fick den gode Glimne även gipsa handen igår kväll. Macho och gammal skada går tydligen inte ihop...
Kram och grattis i alla fall!
Här är resultatet:
1. Dan Glimne 32%
2. Ola Brandborn 15%
3. Erik Friberg 10%
4. Ghena Dawoud 9%
5. Bo Sehlstedt 8%
6. Dilba Demirbag 7%
7. William Thorson 7%
8. Johan Storåkers 5%
9. Mats Iremark 5%
10. Lars Kjestrup 3%
...dessvärre fick den gode Glimne även gipsa handen igår kväll. Macho och gammal skada går tydligen inte ihop...
Kram och grattis i alla fall!
DrSnuggels
#402 Jun 2007, 14:45
Dilba?????? Allvarligt, går det att ö.h.t ta omröstningen på allvar när Dilba är med?
/ Snuggels
/ Snuggels
BubbleBoy
#502 Jun 2007, 14:45
Har ingen aning vad det är för tillställning, men grattis Dan Glimne!
HeFo
#602 Jun 2007, 15:15
Den nygrundade Pokerakademin bjöd igår in till sin första tillställning med föreläsningar, turnering och lite mingel. Ett par bra talare, och ett par trista... Svenska Spel och Spelinstitutet raljerade i ömsom varningar om spelberoende, och ömsom "åh, vad bra vår nätpokersajt är..."
I slutet av dagen utnämndes "Årets Pokerpersonlighet" som röstats fram av spelarna via nätet.
Sen var det dags för trevligt mingel och bra turnering. Dans handled var större än en normaltjockt lår, men Glajmen var tuff ändå. "Regga mig i turren. Jag ska bara till akuten, kommer strax..."
=)
Skvaller... jo massor! =)
I slutet av dagen utnämndes "Årets Pokerpersonlighet" som röstats fram av spelarna via nätet.
Sen var det dags för trevligt mingel och bra turnering. Dans handled var större än en normaltjockt lår, men Glajmen var tuff ändå. "Regga mig i turren. Jag ska bara till akuten, kommer strax..."
=)
Skvaller... jo massor! =)
byling
#702 Jun 2007, 15:23
6#, raljerade dom om sej själva? Låter märkligt.
Skvallra på , vi är idel öra;-)
Skvallra på , vi är idel öra;-)
DrSnuggels
#902 Jun 2007, 15:28
Någon som kan förklara vad Dilba gör på denna lista. Dilba är hur trevlig som helst och säkerligen hyfsad på poker också, men som kandidat till årets pokerpersonligehet?!?
/ Snuggels
/ Snuggels
byling
#1002 Jun 2007, 15:34
Vadå? Hon spelar poker, och är en personlighet, thats it. Sen så går det ju inte att jämföra med Herr Glimne i fråga om referenser och meriter, men hur många kan man egentligen jämföra med honom? Inte många, så valet var ju helt rätt.
DrSnuggels
#1102 Jun 2007, 15:42
#10 Finns ett gäng som spelar poker och är personligheter. Går inte att ta listan på allvar när Dilba är med.
Däremot håller jag med om att Glimne är ett bra val, även Bo Sehlstedt och Ola Brandborn. Geigert skulle också ha en plats på denna lista.
/ Snuggels
Däremot håller jag med om att Glimne är ett bra val, även Bo Sehlstedt och Ola Brandborn. Geigert skulle också ha en plats på denna lista.
/ Snuggels
Quick
#1202 Jun 2007, 16:21
Grattis Dan!
Helt rätt! Klart man kan ta omröstningen på allvar även om Dilba var med. Rätt person vann i mitt tycke och dessutom var ju erkänt bra spelare med i omröstningen.
Helt rätt! Klart man kan ta omröstningen på allvar även om Dilba var med. Rätt person vann i mitt tycke och dessutom var ju erkänt bra spelare med i omröstningen.
dannemannen73
#1302 Jun 2007, 16:27
Ghena Dawoud? Har jag aldrig hört talas om...
DrSnuggels
#1402 Jun 2007, 16:31
12 Okej, vad sägs om nakenjanne?
/ Snuggels
/ Snuggels
DanG
#1502 Jun 2007, 16:47
Till er alla som röstade på mig och har vänligheten att skriva goda ord om mitt slit för pokern -- tack! Det värmer, det ska ni veta... som tröst för min högra handled som kommer att vara gipsad lagom fram till WSOP, men det är sådant som händer. Och HeFo, du var trés chic som mitt sällskap för eftermiddagens begivenheter, gros bisous... Tack allihop, än en gång! /Dan Glimne
DrSnuggels
#1602 Jun 2007, 16:49
# 15 Bra jobb Glimne och grattis!
/ Snuggels
/ Snuggels
skallton
#1802 Jun 2007, 17:50
Grattis Mr Glimne!
Kanske är lite tidigt men jag passar på att gratulerar till nästa års utmärkelse också! :)
Kanske är lite tidigt men jag passar på att gratulerar till nästa års utmärkelse också! :)
PerSjogren
#1902 Jun 2007, 18:30
Stort grattis Dan! Hoppas vi ses snart.

Har du inget mer gött skvaller HeFo?