Är det fler än jag som har problem med att logga in på Moneybookers idag? "Wrong Turing number!" kommer upp gång på gång när jag försöker logga in.
60
ViLLeH
#228 Okt 2009, 10:25
Har fått precis samma problem idag. "Wrong Turing number!"
mattias
#328 Okt 2009, 10:29
Tjena!
Har kollat med vår merchant support för 5050poker och de har ngt strul. De vet inte när de kommer att vara fixat, men de vet om felet.
//Mattias
Har kollat med vår merchant support för 5050poker och de har ngt strul. De vet inte när de kommer att vara fixat, men de vet om felet.
//Mattias
ares83
#428 Okt 2009, 10:48
Moneybooker har haft småstrul en längre tid nu...Tydligen påverkades Moneybooker en del av punkt-SE skandalen oxå. Vet inte om det kan ligga kvar som problem, men det är ganska många som haft problem med moneybooker det senaste
peace
peace
RoccoSiffredi
#528 Okt 2009, 10:57
<P>Uppmanar er att casha ut o låsa era konton där jag blev hackad o länsad på mitt konto 300 euro rök, enligt säkra källor inom spel branchen har dom blivit hackade...</P>
<P>Men döljer detta för kunderna, hänvisar till min tråd Hackad på Moneybookers.</P>
<P>Men döljer detta för kunderna, hänvisar till min tråd Hackad på Moneybookers.</P>
ares83
#728 Okt 2009, 16:21
Det är något skumt med Moneybookers helt klart,
Har krånglat i ett par veckor nu...
Men överföringarna ska väl ändå vara skyddade genom respektive sajts kryptering?
Peace
Har krånglat i ett par veckor nu...
Men överföringarna ska väl ändå vara skyddade genom respektive sajts kryptering?
Peace