Vi är ett litet gäng som tänkte göra en roadtrip och spela på lite pokerklubbar i Sverige. Den preliminära rutten är till metropolerna: Tidaholm, Alingsås, Borås, Falköping och Göteborg.
Om någon känner till spelschemat till några klubbar i dessa omnejder får ni gärna meddela mig på lämpligt sätt.
Kom gärna med förslag på roliga ställen att stanna på längs vägen!
Om någon känner till spelschemat till några klubbar i dessa omnejder får ni gärna meddela mig på lämpligt sätt.
Kom gärna med förslag på roliga ställen att stanna på längs vägen!
30
Ekman
#120 Jun, 20:12
När ni åker från Falköping/Tidaholm mot Borås, så stanna i Blidsberg och ät en glass. Där finns ett café som är omgivet med vatten nästan, svårt att missa. En fin naturupplevelse och bra kontrast till alla dunkla kvällar på pokerklubbarna ;-)
schneidarn
#220 Jun, 23:30
Det ska jag tänka på. tack för tipset! Blir nog några glassar under resans gång kan jag tänka mig!
Pierre
#321 Jun, 00:58
Fredagar är bästa dagen för Alingsås. Kommer ni en annan dag så kan vi försöka att styra ihop spel så länge det finns tid och lust för någon att hålla öppet.
schneidarn
#421 Jun, 02:10
Efter att ha kikat runt lite så verkar det som om fredag är den dagen man spelar. Får väl se hur det går att pussla ihop