Seriöst????
Fick ett erbjudande med 55% i rakeback på en b2b sida, undrar om det kan stämma för va jag vet så är det väl max 30% ?.
Skriven av Levani
06 Jul, 12:27

dmp
#106 Jul, 14:24
55% låter lite för b2b om jag ska va ärlig. Blev erbjuden 70% utan spelkrav.
SirJohne
#206 Jul, 14:40
droppa ett pm om någon har ett shysst deal där : )
RoccoSiffredi
#306 Jul, 15:34
Det e inge svårt o få 55 procent idag som spelare o det är en bra deal, jag som affe erbjuder liknande deal med flertalet andra affar, bara för att nätverket skriver 30 som policy finns det en hel del under the table deals.... Men o dra på 70 utan krav va väl o ta i lite, jag som affe har inte ens det, men du kanske syftade på nån rakerace deal.
Pierre
#407 Jul, 19:00
70% är riktigt stört. Det backar typ bolaget på
dmp
#507 Jul, 19:53
Kommer inte nämna vilka men 3 sidor på just B2B nätverket erbjöd 70% utan krav, givetvis inte officiellt rakt ut, 30% brukar väl vara deras standard som du nämner Rocco.
Anyways 55% skall inte vara något märkvärdigt och jag kanske bara sprang rakt in i flytet med 70 erbjudandet. Hursomhel spelar jag inte på b2b då jag avskyr klienten
Maestro
#608 Jul, 00:22
Som sagt, går få tag på bättre deals. Är det seriöst? Definitionsfråga. Jag tycker inte det är särskilt seriöst att som företagare riskera att bli utkickad från nätverket och få böter på stora belopp för att man jagar snabba pengar. Å andra sidan tycker jag raken är på tok för hög och spelar själv med hyfsade deals. Var försiktig med vilken affe/sajt du spelar för. Alldeles för många har blivit blåsta för att de tagit första bästa deal som de blivit erbjuden.
Kallle123
#708 Jul, 03:27
Jag fick 60% på en entraction sajt och lirade lite grann där förra månaden. Rakebacken som med 60% ska vara drygt 1200 euro har jag dock inte sett skymten av och i dag är det 8 juli=( Får heller inte svar på mail och managern loggar ur msn varje gång jag frågar så börjar ana att jag inte kommer få nån RB (glad iaf att jag inte lirade där så mkt förra månaden hade varit mkt tyngre om jag rejkat bort 5-6k och skulle haft typ 3000euro+ i RB. Får väl se om det löser sig eller inte. Var dock medveten om risken då sajten är liten men dom verkade seriösa och en polare har lirat där ett tag och det har funkat bra för han so far iaf.

Fortsätter att försöka få kontakt med dom på både mail och msn men om dom fortsätter ignorera....är det någon som har nåt tips på hur man på bästa sätt kan jävlas tillbaka med sajten? Skulle kännas lite bättre för mig iaf även om jag föredrar att få min RB som utlovat.

YohanN7
#808 Jul, 13:13
Räkbakar är en styggelse. Affar är en styggelse. Pokerbolagen borde konkurera med varandra genom raken i st f räkbakarna. Både Affar, Bossar, och Kjellar blir då förstås av med sina 30% på 0.03% eller vad det var. Billigare för oss som i förlängningen betalar dom. Å en annan sida är t o m försäkringsbolag nödvändigare än Affar.

/Johan
znicke
#915 Jul, 12:35
55?
myran2
#1015 Jul, 15:03
Kan man inte gilla inlägg längre? Håller i alla fall med Yohan, till och med om försäkringsbolag, vilka också är en styggelse.
Slasktratt
#1115 Jul, 15:20
Håller med om räkorna. Tyvärr snurrar ekorrhjulet så fort att det blir väldigt svårt att få stopp på. Försäkringsbolag kan vara väldigt bra för att minska variansen ibland. Gäller att välja rätt bara och inte försäkra allt.
gozze
#1222 Jul, 19:15
70% låter ju lite för bra för att vara sant faktiskt.. Jag har som mest 40% via http://rakebackbonus.co .
Om någon har bättre så kan ni pm:a mig
masken81
#1322 Jul, 19:39
Två frågor; Hur kan siten backa på 70% Pirre?
samt; Är det nån mer som tycker Myran är söt?
pfax
#1422 Jul, 20:31
#13 Nätverket tar i runda slängar 20%. 10% för siten...knappast stor marginal med alla kostnader de har såvida det inte är en väldigt stor rakeare.
joe4873
#1522 Jul, 20:50
låter lågt ta en bättre deal nån annan stans =)
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet