Nattens NHL 3/2
01:00 Atlanta - Tampa Bay
Toronto - New Jersey
Boston - Washington
01:30 Montreal - Vancouver
02:00 Dallas - Minnesota
Nashville - Phoenix
03:00 Colorado - Columbus
04:30 San Jose - Detroit

Hur tippar ni?
Skriven av No1jkpg
02 Feb, 15:49

mallis
#202 Feb, 17:02
Inte alls faktiskt...
Efter att ha varit en tämligen lättippad säsong, börjar det nu dra ihop sig och bli mindre förutsägbart! Bottenlagen börjar tokkriga samtidigt som de bättre och nästan klara lagen slappnar av, alt. redan är i slutspel tankemässigt eller tungträna inför slutspelet. Så mitt råd: Avstå!

Skulle jag ändå tippa så blir det:

Atlanta,NJ, Boston, Vancouver,Dallas, SJ, de sista 2 omöjliga för mig! Men som sagt, inget spel för mig. Men skulle jag lira nåt blir det Dallas!!
Lycka till / m
Barbapapa
#302 Feb, 17:13
Avstår NHL personligen för denna säsong, sjukt med otur har man haft men har inte så mycket erfarenhet om lagen heller så ska nog inte klaga alltför mycket.
DrSnuggels
#402 Feb, 19:02
Boston - Washington H 3ggr. Glöm att spela favoriter i NHL om ni inte vill förlora på sikt. Det har Stegen sagt.

/ Snuggels
ares83
#502 Feb, 19:32
över 5,5 mål på alla om oddset är över 2,0
BerZerK
#602 Feb, 20:16
Washington är väl hur heta som helst?
DrSnuggels
#702 Feb, 21:55
#6 Jo, dom är superheta med typ 8-9 raka segrar och Bosten precis tvärtom(6 el.7 raka förluster), så då tycker många att Washington är det givna spelet. Jag tycker precis tärtom. Det är det som är tjusningen med NHL. Värdet ligger oftast i underdogsen och även här enligt mig. Samma igår när Edmonton spöade Carolina. Ungefär exakt samma förutsättningar med motsatt form och likvärdigt oddsläge. Av samma anledning ska jag spela Montrealvinst mot Vancouver. Ger typ samma odds. Räknar med att sätta en utav dem och det räcker ju gott och väl för en fin avkastning på c:a 50%.

/ Snuggels
Harryboy
#802 Feb, 23:42
Bättre spela baseball i America ;)-
Stegen
#903 Feb, 09:00
#4 Exakt va! Med mycket roadtrips och pommes vid vägkanten så e många favoriter ofta i fara!

Och grattis till montreååål!

Tack på förhand!
Stegen
#1003 Feb, 09:01
#8 Det kan du göra hemma vid, för du är väl inte proffs? Eller du menar betting?

Nu är jag faktiskt förvirrad, lite hjälp här tack.
Harryboy
#1103 Feb, 12:58
10 # Baseball är rätt lätt tippat om man sätter sig in i det. Men nu var det flera år sedan jag bettade på allt som rörde sig. Kobingo och Solitare var väl det enda jag ej bettade på innan sonen kom 6 år sen ;)-
Barbapapa
#1203 Feb, 15:26
Aaaaaaah helvete...

Satte 10 Euro på :

Dallas
Washington
Montreal
New Jersey (tänkte verkligen ta Toronto istället, satt i säkert 2 minuter och funderade men fegade och tog favoriten, skulle man inte gjort =( Alla andra gick in..
Andra gången NJ sviker mig på kort tid..
mallis
#1303 Feb, 15:42
#8 o #11 Mmm fast de börjar ju inte först i april? Brukar lira hcp där med skapligt resultat. Finns ju hur mkt info o statistik som helst att hämta in!
DrSnuggels
#1403 Feb, 18:19
I nattens nhlmatcher finns det nya chanser till sås. Ikväll lirar jag Edmonton mot Philadelphia. Jag vet att ni kanske kommer med glåpord, som idiotspel och lallarfasoner bara för jag tror på skräll, men i det här läget kan jag inte ta hänsyn till det. Tror Edmonton fick en vitamininjekton genom sin förra vinst mot Carolina, och därmed bröts en enormt lång förlusttrend. Andra raka segern spelas ML(inkl OT o straffar) till 2,8. Spelar även rak vinst till 3,7.

/ Snuggels
mallis
#1503 Feb, 18:41
Brr... svåra matcher inatt!

Föreslår ett mindre bet på Leeds!!
DrSnuggels
#1604 Feb, 16:47
Var är gratulationerna, va?

/ Snuggels
No1jkpg
#1704 Feb, 18:25
#16 Du får en high five av mig.
DrSnuggels
#1804 Feb, 18:47
#17 Hade mycket flyt där, då segermålet gjordes i sista minuten.

/ Snuggels
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet