VM-spel Tors-Sön
Har kanske inte varit så stor aktivitet i dessa trådar, men kör vidare ändå. Blev inga nämnvärda bets under föregående tråd för mig. Mitt Schweiz-lir lever vidare och kanske ,kanske kan de skrapa ihop 7 poäng (23 ggr!) eller 6 (7,5 ggr).

Får jag även sucka och stöna över alla dessa FUSKARE, som spelar som primadonnor. Rullar runt i gräset håller sig för vadbenet och skriker ut sin smärta efter att de "varit i kontakt" (som våra TV-kommentatorer numer tycker räcker för en straff eller frispark). Va f-n? Har de inga vadskydd? Domarna får ju en helt omöjlig uppgift när alla dessa fuskare spelar ut sitt register. Den lilla beröring som Suarez fick igår skulle knappast ha fällt en 3-åring ens, och hade han spelat vidare hade han väl gjort mål ändå? Värsta fuskaren? Ronaldo!!! att den fröken inte ens skäms!

För att återgå till liret

Klivit in idag och tagit en dubbel, Argentina och Nigeria, samt singel på Nigeria. Mindre bets på Arg-SydK >2,5 mål och Grekl-Nig 10-12 hörnor!

Go tur!
Skriven av mallis
17 Jun, 10:50

EraserH
#117 Jun, 15:59
Du borde kunna få en bra speldag!

Över 10 hörnor Asian 2.00 spelat här och såklart några Över spel på Mål i förra matchen men den är ju redan över..;)
EraserH
#217 Jun, 16:50
Jag hade tänkt skriva om nu inte någon spelare i Nigeria får hjärnsläpp men ville inte jinxa dina spel men en väldigt onödig spark kan kosta Nigeria segern?

Tidigt 0-1 är alltid bra för hörnspel och nu med 1-1 och en match där båda lagen försöker gå för seger borde väl ge några hörnor?
ares83
#317 Jun, 18:22
Jo tack, självklart var det en idiotjävel som skulle sabba allt och dra på sig ett rött kort
5e spelet i rad som jag åker på såna dryga grejer.
Nya Zeeland i 93e minuten och Danmarks självmål var väl ännu värre kanske, men nu börjar det stocka sig i halsen snart
ares83
#418 Jun, 21:46
Har England någonsin uppträtt på ett så ointresserat sätt i ett sånt här sammanhang?
mallis
#518 Jun, 22:07
Att dessa välbetalda världsspelare inte kan leverera under ett VM är en gåta. Som vanligt! Trodde i min enfald att i äntligen skulle lossna för dem i detta VM. SÄMSTA JAG SETT!!
Vilken besvikelse. Folk borde få tillbaka varenda krona de lagt på dessa sopor, och är det för sent att ändra i mitt VM-tips? GO ALGERIET!
Bomull
#620 Jun, 12:35
1.50 på att italien håller nollan mot nya zeeland måste ju vara ett bra spel?
mallis
#720 Jun, 15:54
Absolut!
Tycker det är lite dålig aktivitet i dessa trådar, synd. Tycker det är kul att läsa vad andra gör! Har själv lirat Mexiko sedan sist, och idag Paraguay x Västerås dubbel.

Snart slut på andra rundan. Spännande slutrunda, där jag har lite funderingar. Återkommer om det.
GL!
mallis
#820 Jun, 16:07
#6 Hmmm..... Eller INTE!

ares83
#920 Jun, 16:11
Jag fick 1.71 och tyckte det va ett asbra spel. I 6 minuter :(
mallis
#1020 Jun, 16:21
Och jag åkte på NZ:s mål mot Slovakien i förra rundan!
Bomull
#1120 Jun, 16:21
vilket skämt..
ares83
#1220 Jun, 17:02
Me too :(

Har varit jävligt mycket stolpe ut det här VM:et, och ligger nog back runt 7-8%
Hade varit helvetes mycket mer om jag inte gått ner på flat bet, när det gått så dåligt
mallis
#1320 Jun, 17:23
Själv avsatte jag en summa som enbart skulle spelas på VM, varken mer eller mindre! Och det började ju åt h-te då England släppte in skitmålet mot USA. Gjorde ju 3 st tripplar med England o Tyskland som bankers mot x i de 3 första matcherna. Det var surt! Där gick faktiskt 50% av de avsatta medlen! Så nu får jag vacker göra som du! Har träffat lite här och där, men inte tillräckligt för att vara tillbaka på scratch. Duktigt back än så länge. Har förvisso kvar mina "långspel" som avgörs nu i veckan. Får jag in några av dem så är det grön kvist igen, speciellt om Schweiz grejar 7 poäng! Tjatar lite om det, men tycker att det var/är ett riktigt guldspel! Blir kraftigt plus i så fall! :). Kanske blir några sena gruppvinnarspel också! Får se vad de blir för odds!
byling
#1420 Jun, 18:20
x Brasilien,för er som vill tjäna tjäna tillbaks lite deg!
Coachkoa
#1520 Jun, 20:11
x..? Jag har dunkat allt vad jag äger och har på 3-1 till Brassarna!
ares83
#1620 Jun, 20:38
betfair har legat nere sen efter första matchen idag. Någon som vet vad som hänt?
Coachkoa
#1720 Jun, 21:17
#16 Ja, jag dunkade allt jag ägde och hade på 2-0 till Paraguay, konkurs helt enkelt..
ares83
#1820 Jun, 21:21
åh faen, då vet jag varför jag inte kan komma in ;)
byling
#1920 Jun, 22:08
För fan coach,du e ju sjukt säker på detta,9 min kvar,sen har du satt den med!!!
Coachkoa
#2020 Jun, 22:10
Jag gick in och la ett spel på Drogba som fjärde målskytt precis före han nätade :)
ares83
#2120 Jun, 22:22
Snyggt spelat idag Coach! Stort Grattis!
Du står för tipsen kommande vecka ;)
Coachkoa
#2221 Jun, 11:41
Bara för dig Ares, Spanien-Honduras 7-0
ares83
#2321 Jun, 11:48
haha, jag ryggar då ;)
Så knäcker vi betfair tillsammans den här gången
mallis
#2421 Jun, 15:19
Coachkoa!!! DU e KUNG!! 7-0 nu med 6 min kvar!! Risk för mer! Har du sett matchen i badkaret lr?

Om det varit rätt match!!!
mallis
#2521 Jun, 15:20
;)
Coachkoa
#2621 Jun, 15:49
#24 ha ha :) Jag hade 5-0 i matchen, och blev lite nervös ett tag :))) Men snart kommer det ett likadant målkalas :)
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet