Ok, försöker väl en gång till då...
Vore kul om det blir lite mer aktivitet denna sista kvalrundavecka:)
Mina spel idag och imorgon:
Honduras >2,5 hörnor ikväll mot Espania, 1,95.
Mexiko 2 win imorgon till höga 3,95! (Motivation? se blogg)
Vore kul om det blir lite mer aktivitet denna sista kvalrundavecka:)
Mina spel idag och imorgon:
Honduras >2,5 hörnor ikväll mot Espania, 1,95.
Mexiko 2 win imorgon till höga 3,95! (Motivation? se blogg)
ares83
#323 Jun, 15:41
står över det mesta nu faktiskt...har lirat Superettan lite gran och det funkar faen så mycket bättra.
sneglat lite på gula kort i englandsmatchen idag, men vet inte om det blir till att spela
det här måste för övrigt vara ett av de tråkigaste fotbolls-vm som varit sen slutet av 60-talet när man mest försökte sparka ihjäl varandra
sneglat lite på gula kort i englandsmatchen idag, men vet inte om det blir till att spela
det här måste för övrigt vara ett av de tråkigaste fotbolls-vm som varit sen slutet av 60-talet när man mest försökte sparka ihjäl varandra
ares83
#423 Jun, 15:45
serbien känns väl ok ikväll, utan att ha kollat så noga. Clean Sheet på Serbien likaså 2.52 gånger pengarna, kanske ännu bättre
mallis
#523 Jun, 16:13
Lirat USA x Serbien x Tyskland trippeln och att USA håller tätt (2.55!!)
Kan rekommendera ett spel på Motala imorr'n! Linköping ett krislag med miljonskulder!
1.85 = riktigt överodds!
Kan rekommendera ett spel på Motala imorr'n! Linköping ett krislag med miljonskulder!
1.85 = riktigt överodds!
Pierre
#623 Jun, 18:00
Har spelat sjukt mycket resultat och jävlar vilken rush jag har hittat.
9 rätt hittils.
Har även en liten resultattävling med ett stort gäng polare. jag leder på 9 rätt, tvåan har 3 rätt. höhö :>
9 rätt hittils.
Har även en liten resultattävling med ett stort gäng polare. jag leder på 9 rätt, tvåan har 3 rätt. höhö :>
mallis
#924 Jun, 01:08
OK, USA höll tätt, så sätter om vinsten.
Paraguay och Italien ska nu hålla målet fritt, var och en för sig och mkt gärna båda ;)
Har också tagit P x I x Motala!
Paraguay och Italien ska nu hålla målet fritt, var och en för sig och mkt gärna båda ;)
Har också tagit P x I x Motala!
mallis
#1024 Jun, 01:13
OPS, ser nu att oddset på Motala stigit lite! Hmm... Kanske beror på att deras stjärnback Koroma står över innan flytten till Trelleborg? Vet inte, borde vinna detta nästan lokalderby ändå! Men lite oroande e de... Spelen redan lagda! Så de så!
mallis
#1124 Jun, 20:25
Jaha, som vanligt då. Linköping kvitterade i 89:e minuten, men Paraguay höll nollan så jag lägger det på att våra danska bröder klarar av detta. Lägger till lite för att spela >9,5 hörnor.
mallis
#1225 Jun, 20:18
Jaha, då är det snart dax då! Det stora avgörandet, om mallis ska gå plus eller inte! Visserligen har lite av långspelen ramlat in på något konstigt sätt, Paraguay som gruppvinnare gav drygt 4 ggr, Mexiko vidare ca 1.95. Hmm nu e de nåt kaiko på 4:an, visar Paraguay - NZ! Jaja, de e ju 4:an! 7.30 har jag om Schweiz hittar sina sista 3 poäng snart! Och går vidare så blir det lite extra, men det hänger ju ihop. Så nu hamnar jag kanske ovanför de röda siffrorna?! Inget smålir idag för mig, vill ha plus innan nästa insats!
mallis
#1426 Jun, 10:36
Godmorgon på er. Hoppas ni haft en skön midsommar så här långt. Själv tog jag det väldigt lugnt och somnade straxt efter matchen med alplandet.
Som tyvärr inte lyckades få in trasan i målet. Innebär att jag fortfarande är på minussidan gällande VM. Kommer så att förbli också, för nu lägger jag ner VM-spelen och återgår till det vanliga. Struntar även i alla småspel och tänker nu bara njuta av tillställningarna. Ska bli riktigt kul att se wurstfressarna mot England imorgon! Ha det gott!
Som tyvärr inte lyckades få in trasan i målet. Innebär att jag fortfarande är på minussidan gällande VM. Kommer så att förbli också, för nu lägger jag ner VM-spelen och återgår till det vanliga. Struntar även i alla småspel och tänker nu bara njuta av tillställningarna. Ska bli riktigt kul att se wurstfressarna mot England imorgon! Ha det gott!
nexra
#1526 Jun, 14:14
Har lastat in på uruguay idag och la en del på forlan som första målskytt till 14x degen, där har du rygg och ta så hamnar du på plus sen ;)
mallis
#1626 Jun, 14:40
14 ggr? Var hittade du det?
Kunde förstås inte låta bli att spela. Uruguay att hålla nolla till 2.10 och U som vinnare!
Kunde förstås inte låta bli att spela. Uruguay att hålla nolla till 2.10 och U som vinnare!
nexra
#1726 Jun, 23:28
Vilken jävla fisk man e, hade visst satsat att forlan skulle göra 1-0 och att matchen skulle sluta 1-0. Tur att man vet vad man bettar på (=
amis
#1827 Jun, 18:31
Kupongen "Kupong skapad sö 10-06-27 14:16" är klar.
insats: 100.00 SEK
Odds: 150.00
förlorad
datum evenemang typ SPEL resultat Odds
Sön 10-06-27 16:00 Tyskland - England
resultat VM 2010 4-0 4-1 (4-1) 150.00
Fick för mig att Tyskland skulle explodera i briljant uppvisningsfotboll idag. Sitter o funderar på om jag ska gardera med 4-1, men inte denne dumme jävelen inte. FAAAAN.
insats: 100.00 SEK
Odds: 150.00
förlorad
datum evenemang typ SPEL resultat Odds
Sön 10-06-27 16:00 Tyskland - England
resultat VM 2010 4-0 4-1 (4-1) 150.00
Fick för mig att Tyskland skulle explodera i briljant uppvisningsfotboll idag. Sitter o funderar på om jag ska gardera med 4-1, men inte denne dumme jävelen inte. FAAAAN.

Honduras lyckades faktiskt skapa 3 st hörnor igår. Problemet var att de inte hann att slå deras andra innan tiden för 1:a halvleken var över! ;(
Tittat lite på Frankrikes odds idag, 2,30 ? Är inte det lite högt oavsett vad som hänt? Tycker det är spelbart så jag har lirat singel och bankat den mot: Mexiko, Uruguay att inte göra mål och mot halvtid/slut X/1!
Står ni andra över el?