Riggexperimet
Riggen finns. kanske.. Bilda ert eget syn på dette genom att teste marilyns experiment (online poker riggat-punkt slut )

En polare och jag gorde detta på betsafe idag. Resultatet sajer rigg , utan tvekan. Testade att öppna ett nytt konto också , och upprepade sen. Resultat: rigg

såher er exet: Heads up 20 händer. Allin pre. 2 händer vann på högt kort , 3 på 1 par ,1 på 2 par, 3, på triss, 3 på stege ,4 på färg, 3 på kåk eller bettre. 11-8 (1split)

upprepat allin på flop gav typ samma , fast inga kåkar , och ledanda hand stod xcact 50 % av gångarna. 9-9(2split)

Upprepat igen med nytt konto vs stamkonto. Samma sluthandstruktur fast nya kontoets starthänder er på 20 händer:AA,2 AK,3 AQ1 QQ,1 TT,2 KQ,1 och alla står.
Drar desutan ut med 5 craphänder för en 15-5 i händer...

Samma allin på flop , kontot verker nu inkört och lugnar ner sej till en 12-7 vinst ...

Kunne vara kul om andra kunne göra samma , och se om dom kan påvisa nollrigg....

Skriven av krantved
23 Feb, 14:29

Pierre
#223 Feb, 14:34
låter ju lite som svea igår när du bustade med färg mot rr kåk dansken ;)

Svea är också riggat
AxelAndersson
#323 Feb, 18:12
Dansken äger...
Andersen
#423 Feb, 18:20
Shit!!! 20st, helt otroligt. Då är ju riggen bevisad...
svea_rike
#523 Feb, 19:41
Det behövs minst 100 för helvete, jäkla rikstomtar.
RoccoSiffredi
#623 Feb, 20:08
RIGGEN HAR ALLTID FUNNITS;!!! INGET NYTT"!!!
Bomull
#723 Feb, 20:18
Men Dansken sa ju att....
Kallle123
#824 Feb, 04:36
Riggen har och kommer alltid finnas :) Har själv flera gånger prövat regga nytt konto då jag börjat känna av motrigg en längre period och då brukar det lossna, plötsligt börjar man ducka 2 och 3 outare, mkt märkligt är det men dock ganska logiskt då tanken väl är att man ska ha flyt i början så man inte tröttnar, man brukar också få fina set ups med sig...
ares83
#924 Feb, 15:07
kan man skapa så många konton är det definitivt något som är snett
Andersen
#1024 Feb, 17:06
#8 Shit!!! Ni har inte bara bevisat riggen, ni har hittat hur man klår den också;) Måste ju tjäna grymma pengar på pokern då...
JoakimGeigert
#1124 Feb, 20:00
#10 hahaha... Riggen som... blev riggad? av riggen? rörigt? Jo, tack.
Kallle123
#1225 Feb, 00:23
#9 Skapar nytt konto i en familjemedlems namn då man givetvis inte får ha flera.

#10 Grymma pengar vet jag inte, men tillräckligt för en behaglig tillvaro :) Jag har iaf kommit ur tunga badstreaks flera gånger genom att tömma mitt konto och öppna ett nytt, har flera gånger fått riktiga rusher då direkt efter min första deposit, så klart som fan man blivit riggtroende :) Kan ju självklart inte bevisa det då man lär göra det x antal tusen gånger om för att få en mer korrekt statistik, men så länge det funkar för mig så har jag inga planer på att ändra min strategi :) Fick idén då en polare till mig som knappt lirar poker alls öppnade ett konto på stars och klonkade in två MTT på en vecka och berättade hur sjukt medriggad han hade varit :)
PxKx
#1325 Feb, 14:44
Jag kan ju inte neka att det i regel har gått extra bra i början efter reggningar på olika sajter. Kan vara tur, men det händer VÄLDIGT ofta.
YksiKaxig
#1425 Feb, 16:37
Ni såg ju hur det gick för Ilsisdur... :)
ares83
#1525 Feb, 16:39
aha, men en del har ju spärrar per dator oxå. Tror jag iaf
Kallle123
#1625 Feb, 17:25
#15 Yes jag vet, brukar vara noga med att tänka på det så man inte riskerar strul typ fryst konto etc.
schneidarn
#1725 Feb, 18:21
#9 Betsafe är väl ongame-skin om jag inte missminner mig. När jag läste deras regler sist (var iofs ett tag sedan) så fick man ha flera konton på olika skins sålänge du inte spelade på samma bord/samma turnering
Kommentera
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
Nya trådar
Senaste aktivitet