Jag gör ett försök att skapa en tråd om WSOP och hur du tar dig dit via kval. Har du något tips på bra kval? Site? Turrar? Grind? Lotteri?
Berätta gärna om du hittat nån bra turre med bra "värde" eller om du vet om nån turre som kommer framöver...
Berätta gärna om du hittat nån bra turre med bra "värde" eller om du vet om nån turre som kommer framöver...
Pokerockstar
#318 Apr, 19:45
ok någon med pokerintresse som dessutom vill vara seriös?
Bomull
#418 Apr, 20:31
jag är oxå intresserad om det finns stora mtt:s freezeout runt 200$? men det är väl för "billigt"?
ParadisePoker
#518 Apr, 21:12
Via ParadisePoker har du 2 möjligheter att komma till Vegas och WSOP:
1.
Du vinna ett paket värt €10 000 till Las Vegas under WSOP. Detta paket är €10 000 rakt i näven och är ingen turnering i paketet, men en möjlighet att resa till Vegas under WSOP och få det betalt.
Du kan vinna ett av dessa paket via våra satelliter över de 12 veckor som började den 22 mars 2010. Dessa kan ge dig en plats i en av våra €250 + €15 onlinefinaler som spelas på söndagarna 18 april, 16 maj och 13 juni.
€2 + €0.20 rebuy och €3 + €0.30 freeze-out satelliter spelas hela dagen, varje dag. Vinnarna i de dagliga satelliterna kommer att vinna en plats i veckofinalen värd €26.5 + €2.50 för att där spela om en plats värd €265 i en av våra €250 + €15 onlinefinal.
2.
Vi har också paket till WSOP och event 45 vid den 41:a årliga World Series of Poker: $1 500 No-Limit Hold’em-turneringen.
Varje prispaket på €3 750 innehåller:
Buy-in till tävling 45 WSOP: $1 500 No-Limit Hold’em.
7 nätters vistelse på Palazzo Las Vegas All Suite Hotel
€850 till flygbiljett
$700 i nöjespengar
ParadisePoker WSOP-party
Tillgång till en VIP-svit med värd och gratis bar i 7 dagar
ParadisePoker-jeepar med chaufför
Tillgång till ParadisePokers Concierge
ParadisePoker Merchandise.
Vi ger bort hela 6 paket under maj månad. Hur kvalar du in? All du behöver göra är att spela poker och tjäna FPP* poäng under april och maj. Ju fler FPP du samlar ihop varje månad, ju fler Vegas Freerolls kan du delta i och därmed få fler chanser att vinna ett fantastiskt prispaket till Las Vegas!
Läs mer här:
http://se.sportingbet.com/t/paradise-po … -2010.aspx
1.
Du vinna ett paket värt €10 000 till Las Vegas under WSOP. Detta paket är €10 000 rakt i näven och är ingen turnering i paketet, men en möjlighet att resa till Vegas under WSOP och få det betalt.
Du kan vinna ett av dessa paket via våra satelliter över de 12 veckor som började den 22 mars 2010. Dessa kan ge dig en plats i en av våra €250 + €15 onlinefinaler som spelas på söndagarna 18 april, 16 maj och 13 juni.
€2 + €0.20 rebuy och €3 + €0.30 freeze-out satelliter spelas hela dagen, varje dag. Vinnarna i de dagliga satelliterna kommer att vinna en plats i veckofinalen värd €26.5 + €2.50 för att där spela om en plats värd €265 i en av våra €250 + €15 onlinefinal.
2.
Vi har också paket till WSOP och event 45 vid den 41:a årliga World Series of Poker: $1 500 No-Limit Hold’em-turneringen.
Varje prispaket på €3 750 innehåller:
Buy-in till tävling 45 WSOP: $1 500 No-Limit Hold’em.
7 nätters vistelse på Palazzo Las Vegas All Suite Hotel
€850 till flygbiljett
$700 i nöjespengar
ParadisePoker WSOP-party
Tillgång till en VIP-svit med värd och gratis bar i 7 dagar
ParadisePoker-jeepar med chaufför
Tillgång till ParadisePokers Concierge
ParadisePoker Merchandise.
Vi ger bort hela 6 paket under maj månad. Hur kvalar du in? All du behöver göra är att spela poker och tjäna FPP* poäng under april och maj. Ju fler FPP du samlar ihop varje månad, ju fler Vegas Freerolls kan du delta i och därmed få fler chanser att vinna ett fantastiskt prispaket till Las Vegas!
Läs mer här:
http://se.sportingbet.com/t/paradise-po … -2010.aspx
Bomull
#618 Apr, 23:33
Kul att en sajt tar sig tid och svara.
Jag spelar ofta på paradise fast då endast mtt:s så mina fpp skjuter inte direkt i höjden.. kommer ni ha satelliter till den oxå eller bara freerolls?
Edit: 30€ rebuyfinal.. såg den nu.
Jag spelar ofta på paradise fast då endast mtt:s så mina fpp skjuter inte direkt i höjden.. kommer ni ha satelliter till den oxå eller bara freerolls?
Edit: 30€ rebuyfinal.. såg den nu.
Pokerockstar
#719 Apr, 07:17
Bra Paradise. Nån mer?
Jag vill ha alternativ i mängder!
Jag vill ha alternativ i mängder!
gdaily
#819 Apr, 12:56
Om jag fick så skulle jag berätta om Pafs satelliter på Ongame och Boss :-(
mackan996
#919 Apr, 14:05
Mina WSOP kval Tips , Everest sng steps , Nordicbet MTT , PKR MTT , Pacific MTT ,Full Tilt shoot Out MTT , Ultimatebet steps & MTT.
Bomull
#1019 Apr, 18:26
#8 enda kruxet är att er klient laggar så mycket att man knappt kan spela.
Annars är paf en rätt bra sajt med trevlig personal.
Annars är paf en rätt bra sajt med trevlig personal.

personligen åker jag hellre till Australien :)