Måste bara säga att jag gillar Unibets nya bord. Snygg soft design med en massa bra funktioner...
Äntligen säger dom på Unibet, det säger väl vi som brukar lira där med ;)
Snyggt jobbat...
/Joakim
Äntligen säger dom på Unibet, det säger väl vi som brukar lira där med ;)
Snyggt jobbat...
/Joakim
80
OVERMUCH
#227 Mar 2008, 21:49
Håller inte med, nya klienten är ett nedköp..tyvärr, hoppas Microgaming tar sitt förnuft till fånga och ger oss möjligheten att välja mellan gamla och nya.
Wizz77
#428 Mar 2008, 10:15
Visst snyggare, men inte nödvändigtvis bättre. Kan hända man vänjer sig men har fått gå ner från 6-8 minitables till 4 stora eftersom det är stört omöjligt att spela minitables och hålla koll vilka spelare som är kvar på varje bord då man inte på de små borden kan ändra färgen på bordet.. Ljudet då man har lite tid kvar är också allt för mesigt. En ordentlig siren så man inte är sit out var o varannan minut ska det va. :) Men visst e det tjusigare det är sant. Det som fortfarande inte åtgärdades var dock att man kunde se färgerna på spelarna vid ett bord redan i lobbyn. Den funktionen har man ju längtat efter länge nu redan så man lättare kan lokalisera fiskstimmen...
pfax
#528 Mar 2008, 10:54
<P>#2 Instämmer helt. Jag sätter inte min fot på prima sålänge de där löjliga chipsen och ljuden e kvar.</P>
<P>Funktionen att kunna ändra storlek på borden är mkt bra dock. I övrigt är jag inte alls nöjd. Får känslan av B2B som jag alltid avskytt.</P>
<P>Gör om gör rätt!</P>
<P>Funktionen att kunna ändra storlek på borden är mkt bra dock. I övrigt är jag inte alls nöjd. Får känslan av B2B som jag alltid avskytt.</P>
<P>Gör om gör rätt!</P>
DanielOrtega
#628 Mar 2008, 20:00
<P>Säga vad man vill om Unibet..... men, som måste väl ligga i toppen bland de smartaste spelsidorna!!??</P>
<P>-Oddsen på sportgames dom erbjuder är inte de bästa.
-Det kostar pengar att sätta in på kontot.
-Dom <U>stjäl</U> pengar om du flyttar mellan sport till pokerkontot och v.v.
-Dom är inte snabba med utbetalningar.
-Sätter du ett par sportspel så dras limiten åt direkt och du blir snabbt begränsad i hur stort du kan spela.</P>
<P>Vad är då bra? Tjaaa.......</P>
<P>-Bra support...? Ja, kanske det, men inte bättre än andra som är bra.
-Snygga bord, nu för tiden, på pokern......(men det är ju en smaksak)
-ähum..... kommer inte på nåt mer.....</P>
<P>Men, lik förbenat trummar dom på bra! Faktum är att massvis med betting/pokersajter är så mkt bättre än Unibet på många punkter, men ändock lyckas dom inte lika bra som Uni.</P>
<P>-Oddsen på sportgames dom erbjuder är inte de bästa.
-Det kostar pengar att sätta in på kontot.
-Dom <U>stjäl</U> pengar om du flyttar mellan sport till pokerkontot och v.v.
-Dom är inte snabba med utbetalningar.
-Sätter du ett par sportspel så dras limiten åt direkt och du blir snabbt begränsad i hur stort du kan spela.</P>
<P>Vad är då bra? Tjaaa.......</P>
<P>-Bra support...? Ja, kanske det, men inte bättre än andra som är bra.
-Snygga bord, nu för tiden, på pokern......(men det är ju en smaksak)
-ähum..... kommer inte på nåt mer.....</P>
<P>Men, lik förbenat trummar dom på bra! Faktum är att massvis med betting/pokersajter är så mkt bättre än Unibet på många punkter, men ändock lyckas dom inte lika bra som Uni.</P>
patriik68
#704 Apr 2008, 16:08
<P>äntligen slipper man minibord ,raise knappen på vanliga å fold knappen på mini e ju på samma ställe;) folda ett fyrtal på grund av det en gång;)</P>
<P>härligt med bord man ställer in storleken på själv</P>
<P>härligt med bord man ställer in storleken på själv</P>
PreFix
#809 Apr 2008, 23:51
<P>Jag gillar också den nya grafiken. Jag har inga problem med 4-8 bord med tile funktionen aja är väll smaksak. För mig funkar det kanon.</P>
<P> </P>
<P> </P>
gimpen
#912 Apr 2008, 19:54
Kan man köra PT på nya klienten? Jag fattar inte hur jag kan få ned hh eller integrera den i PT, någon som vet?